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글로벌 IT 기업 IT Helpdesk Korean speaker 모집

by rupeepark posted Jan 18, 2019
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SELPEO(www.selpeo.com)는 동남아시아 내 태국, 싱가포르, 말레이시아 내의 진출한 외국계 기업의 인재 서칭에 대행하여, 한국어 인재를 모집하고 있는 리크루트먼트 에이젼시 입니다.

 

 

글로벌 IT 기업 ‘IT Helpdesk -Korean speaking’ 한국어 스피킹 업무 추천 드립니다.

포지션의 지원을 고려하시면, 이메일 회신 부탁 드립니다.

감사합니다.

 

[모집안내]


 

IT Helpdesk - Korean Speaking

 

[Budget(Salary)]


RM 6500 (For Native Korean )

포지션 관련 추가 정보는 아래의 정보를 확인 부탁드립니다.

  • Life & work 밸런스가 있는 생활 스타일 어떠세요?


     

    PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES:

     

    1. Provide 1st line support to all users via any interaction tools available promptly from customer/user.

    2. Responsible for assisting all customers/users with their questions about any of our supported

        software and computing platforms to the best of his/her ability, in a professional and courteous manner.

    3. Answer calls promptly. Log incidents/calls onto the Helpdesk systems, assess priority, diagnose,

        troubleshoot and analyze and provide immediate solution within his/her capacity.

    4. Assist in troubleshooting and solves incidents for user and escalates incident to necessary escalated

        personnel as required.

    5. Ensure track, monitor and follow-up incidents/cases logged and manage incidents/cases closed

        within client’s Service Level.

    6. Manage the activities of problem management database and maintain history records and related

        problem documentation.

    7. Monitor Helpdesk activities and ensure performance and compliance within performance  

         measurement and standards.

    8. Provide appropriately scaled and timely data, reporting and analysis to support performance

         measurement. Ensuring reporting mechanisms and report format defined and agreed with client.

    9. Inform appropriate supervisors/managers with concerns relating to operational issues; suggesting

         and implementing corrective action as necessary.

    10. Coordinates Helpdesk work order assignments.

    11. Provides scheduled and adhoc reporting from Helpdesk system to clients and management.

    12. Participate in progress review and meeting as and when required.

    응모 자격 : [신입 환영]

  • < > 면접이 가능하신분 (영어 conversation 진행 가능자)  

     

    [인재 서칭 담당 Agency] : Agensi Pekerjaan SELPEO Recruitment

    [고용 형태]: 정식 취업 비자가 제공되는 포지션 입니다.  

    ※ 1 ~ 3 개월의 수습 기간이 있습니다. 수습 기간 동안의 급여 · 고용 형태 · 복리 후생은 변함이 없습니다.

    [근무지 교통]

  • < >: 말레이시아 의 수도 쿠알라 룸푸르 또는 수방 자야 지역< >: 택시나 대중교통 이용가능 

     

    ※  인터뷰 최종 합격시 입사 예정일은 2019년 2월초 또는 3월초 입니다.

    ※ 면접일 · 이력서 전달 후 일주일 이내

    ※ 입사까지 한국어로 각종 지원을 해드립니다

    지원을 원하실 경우 아래의 메일 주소로 영문 이력서 전달 부탁드리겠습니다. 

    접수 이메일: to-ca reers@selpeo.com

     

     

     


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